Czy warto zainwestować w program partnerski Dotpay?

Chcesz, żeby Twoje e-przedsiębiorstwo zarabiało w Internecie? Inicjatywa wymaga dobrej analizy, biorąc pod uwagę dynamiczny i bardzo szybki rozwój rynku e-commerce. Wszystko to sprawia, że wokół e-handlu narosło bardzo wiele mitów, jednak warto pamiętać, że zasady są bardzo proste. Wystarczy, że wybierzemy sprawdzony program partnerski o jasnych zasadach. Na szczęście taki program partnerski oferuje system Dotpay, który pozwala zarabiać cyklicznie za polecanie transakcji. Każdy, kto posiada własny serwis internetowy, system rezerwacji, pasaż handlowy czy oprogramowanie sklepów internetowych dzięki podpisaniu umowy partnerskiej, będzie mógł zaoferować swoim klientom promocyjne warunki obsługi transakcji oraz zarabiać na każdej kolejnej płatności.

Dotpay jest spółką z portfela MCI EuroVentures, czyli dynamicznie rozwijającego się agenta rozliczeniowego, który specjalizuje się w płatnościach dla sektora e-Commerce na rynku polskim oraz międzynarodowym. Pośrednik ten odpowiada na aktualne potrzeby zmieniającego się rynku e-commerce oraz na potrzeby jego użytkowników. Od 2001 roku Dotpay dostarcza innowacyjne usługi oraz rozwiązania klasy e-biznes z zakresu szybkich płatności online, a w jego ofercie sprzedaży online znajdziemy szybkie przelewy, karty płatnicze, Masterpass, BLIK, płatności walutowe, płatności mobilne, raty online oraz e-portfele. Warto jednak podkreślić, że firma nieustannie poszerza swoją ofertę, podnosi jakość oferowanych usług oraz zabezpiecza rozwój w najbardziej obiecujących obszarach e- i m-commerce. 

Programy partnerskie

Obecnie programy partnerskie są jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form zarabiania w sieci. Jak to działa? Otóż po zapisaniu się do programu, przedsiębiorca na swojej stronie internetowej umieszcza link prowadzący do strony jego partnera biznesowego. Kiedy klient odwiedzający stronę przedsiębiorcy kliknie na niego, po czym w serwisie partnera dokona transakcji, to przedsiębiorca otrzymuje prowizję. Równie ważne jest to, że w przypadku większości programów partnerskich klient nie musi od razu podejmować decyzji o dokonaniu zakupu, jeśli wróci do serwisu za kilka dni i tak otrzyma swoją prowizję, ponieważ system zapamięta, dzięki komu użytkownik trafił na stronę serwisu.

Działanie programu Dotpay

Program partnerski Dotpay, tak samo jak inne tego typu programy partnerskie, oparty został o system linków afiliacyjnych. Są to indywidualnie wygenerowane i przypisane do e-przedsiębiorcy linki zawierające kod identyfikujący go jako uczestnika danego programu. Jeśli jego klient, czyli przyszły sprzedawca kliknie w dany link, po czym dokona rejestracji w serwisie Dotpay, to właśnie on będzie otrzymywał prowizję od transakcji wykonywanych przez jego kupujących. Tak uzyskane zyski będzie można śledzić na bieżąco w specjalnym panelu partnera. Program partnerski Dotpay przeznaczony jest właśnie dla właścicieli stron internetowych, chcący polecać produkty i usługi, które można szybko opłacić za pośrednictwem systemu Dotpay. Chodzi więc głównie o serwisy oparte o systemy rezerwacji biletów na wydarzenia artystyczne, przeloty, przejazdy bądź noclegi. System partnerski Dotpay idealnie sprawdzi się również w przypadku internetowych pasaży handlowych oraz porównywarek cen. Prawda, że wygodne? Dodatkowym atutem jest to, że współpracując z pośrednikiem możemy konkurować z innymi sklepami w sieci. Chodzi o to, że e-konsumenci oczekują od sklepów łatwego procesu płatności i jeśli nie znajdują go w sklepie, przejdą do konkurencji, która oferuje lepszą obsługę.

 

 

 

 

Autor

Justyna Stankiewicz

Pracuję w branży e-commerce. Zajmuję się reklamą oraz kreowaniem wizerunku marki sklepu internetowego. Sklepy internetowe to przyszłość, powstaje ich coraz więcej i więcej.

Zobacz również