Zwiększenie przychodów jest podstawowym celem każdej firmy, niezależnie od tego, czy jest to hotel, restauracja, operator turystyczny czy sklep internetowy. Jeśli chodzi o nasze działania online, świetna strona internetowa, odpowiednio ukierunkowane kampanie marketingowe i personalizacja treści mogą pomóc nam w osiągnięciu tego celu. Ale, podczas, gdy wysiłki te są istotne dla osiągnięcia sukcesu w biznesie online, jest jeszcze inna, wysoce skuteczna technika, która często jest pomijana… Korzystanie z właściwych rozwiązań płatniczych.
Poprawa komfortu i wygody klientów
Usprawniony, szybki i łatwy proces płatności pomaga poprawić ogólne wrażenia zakupowe klienta. A kiedy klienci cieszą się pozytywnymi doświadczeniami związanymi z zakupami online, są znacznie bardziej skłonni do powrotu do sklepu internetowego w przyszłości i polecają go chętniej swoim znajomym i rodzinie. Budowanie lojalności klientów poprzez satysfakcję jest niezwykle ważne w biznesie internetowym, a dobre doświadczenia związane z płatnościami to jeden z najlepszych sposobów na osiągnięcia tego celu.
Współpraca z odpowiednim dostawcą płatności może pomóc naszym klientom w wyborze różnych typów płatności i walut, zwiększając prawdopodobieństwo, że będą oni w stanie zapłacić zgodnie ze swoimi preferencjami. Oferowanie klientom preferowanego rodzaju płatności nie tylko poprawia jakość obsługi klienta, ale także pozwala zwiększyć zasięg i kierować reklamy do większej liczby osób. Akceptowanie różnych metod płatności przyciąga z kolei klientów globalnych, umożliwiając wygodne dokonywanie płatności transgranicznych w lokalnej walucie klienta.
Zwiększenie bezpieczeństwa
Klienci będą częściej korzystać z naszych usług, jeśli będą przekonani, że dane dotyczące płatności znajdują się w bezpiecznych rękach. Korzystajmy, więc z usług znanych i sprawdzonych dostawców usług płatniczych takich, jak Dotpay, którzy posiadają certyfikat bezpieczeństwa PCI DSS. Pokażemy w ten sposób klientom, jak ważne są dla nas kwestie bezpieczeństwa. Certyfikacja PCI DSS jest przyznawana, gdy dostawca usług płatniczych spełnia surowe standardy bezpieczeństwa i korzysta z zaawansowanej technologii wykrywania oszustw. Im więcej osób uważa, że może zaufać naszej witrynie, tym bardziej prawdopodobne jest, że będzie chciało skorzystać z naszych usług. Nieuczciwe transakcje mogą również stanowić znaczny wydatek dla firm prowadzących działalność w sieci. Zwiększony poziom bezpieczeństwa ochroni nas przed nieuczciwymi transakcjami, a tym samym pomoże zapobiec stratom finansowym.
Autor
Jan Walcewicz
Studiowałem Finanse na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Później dostałem pracę w dużej firmie, gdzie zajmuję się finansami. Wszelkiego rodzaju płatności są mi bardzo dobrze znane. Jeżeli potrzebujesz porady-pisz.
Polecamy
Najnowsze
Wniosek o upadłość gospodarczą
Sam fakt zaistnienia niewypłacalności przedsiębiorcy nie jest jednoznaczny z jego upadłością. Orzeczenie w tej sprawie zależy od decyzji sądu... [...]