Jeśli posiadasz własny serwis internetowy, przez który prowadzisz usługi handlowe, powinieneś rozważyć dołączenie do programu partnerskiego wybranej agencji rozliczeniowej. Dzięki współpracy z taką agencją będziesz w stanie zaoferować Twoim e-Klientom różne metody płatności, a oferta zostanie dostosowana do Twoich możliwości i zapotrzebowania. Dzisiaj porozmawiamy o różnych programach partnerskich, jakie są dostępne dla przedsiębiorców na polskim rynku. Zapraszamy do przeczytania i porównania ofert.
Program partnerski Dotpay
Dotpay zdecydowanie wybija się na tle innych agencji rozliczeniowych. Jakie formy płatności proponuje sklepom internetowym? Dotpay akceptuje najpopularniejsze karty płatnicze takie jak Visa, Mastercard czy American Express (oraz inne), udostępnia przelewy internetowe, płatności przez telefon np. przez mPay, SkyCash, SMS Premium, przekazy bankowe, pocztowe, płatności z zagranicy z korzystnym przewalutowaniem, szereg płatności mobilnych (przez Visa Checkout, Masterpass, Blik), a także system płatności odroczonych, e-Raty, płatności cykliczne czy zlecenia stałe. Ma przyjazny system zwrotów i szybko rozwiązuje problemy. Jeśli chodzi o koszty i prowizje, wszystko jest ustalane indywidualnie po zapoznaniu się z firmą kandydującą. Co więcej, Dotpay nie ma opłat abonamentowych, a aktywacja konta kosztuje tylko 10 złotych (w porównaniu PayU 199 złotych). Dotpay nie ogranicza w żaden sposób dostępu do konta, więc jako sprzedawca możesz wpłacać i wypłacać pieniądze kiedy chcesz, nie ma także minimalnej kwoty wypłaty, a przelewy są szybko księgowane, dzięki czemu możesz szybciej realizować zamówienia klientów. Dotpay posiada również intuicyjny i klarowny panel administracyjny, w którym sprawdzisz raporty z każdej transakcji. Możesz wybrać opcję informowania o wpływających środkach przez maila, SMS lub na skrzynkę Twojego sklepu online. W programie partnerskim Dotpay możesz także zarabiać korzystając z linków afiliacyjnych - jeśli zachęcisz klientów, by założyli konto w Dotpay przez Twój sklep, otrzymasz prowizje.
Inne programy partnerskie
Poza Dotapyem na polskim rynku działa także kilka innych agencji rozliczeniowych. Jedną z bardziej popularnych jest PayPal – aby korzystać z usług tej firmy musimy założyć konto, do którego podpinamy kartę płatniczą. Założenie i zamknięcie konta jest za darmo, prowizje są pobierane w zależności od kwoty transakcji oraz od miesięcznego obrotu sklepu. Prowizje opłaca tylko strona sprzedająca, klienci są od niej wolni, co również może ich zachęcić do skorzystania z tej platformy. Minusem PayPal jest ograniczona liczba form płatności – zawężają się jedynie do płatności kartą kredytową lub debetową lub doładowywania konta z prowadzonego przez nas rachunku bankowego. Jednak dla początkującego przedsiębiorcy może to wystarczyć. Inną agencją rozliczeniową, do której programu partnerskiego można dołączyć jest TPay, która udostępnia takie same formy jak PayPal, a dodatkowo tzw. szybkie przelewy, przelewy międzynarodowe, usługę Premium SMS i płacenie przez kod QR. Dodatkowo ma całkiem niezły system zwrotów.
Jak wybrać najlepszy program partnerski?
Przedsiębiorca musi myśleć przyszłościowo, dlatego warto znaleźć program partnerski, który oferuje jak najwięcej możliwości. Weź pod uwagę, że Twoimi klientami będą nie tylko ludzie młodzi lub znający nowoczesne formy płatności, ale także ci, którzy preferują starsze rozwiązania. Szersza oferta szybko Ci się zwróci, nawet, jeśli będziesz miał wrażenie, że przepłacasz.
Autor
Jan Walcewicz
Studiowałem Finanse na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Później dostałem pracę w dużej firmie, gdzie zajmuję się finansami. Wszelkiego rodzaju płatności są mi bardzo dobrze znane. Jeżeli potrzebujesz porady-pisz.
Polecamy
Najnowsze
Wniosek o upadłość gospodarczą
Sam fakt zaistnienia niewypłacalności przedsiębiorcy nie jest jednoznaczny z jego upadłością. Orzeczenie w tej sprawie zależy od decyzji sądu... [...]