Dotpay to znany i ceniony na polskim rynku dostawca usług płatniczych. Dostarcza wielu rozwiązań w zakresie płatności online. Dlatego jest chętnie wybierany przez sklepy internetowe oraz inne firmy prowadzące swoją działalność w sieci. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, jak ważną rolę odgrywa pośrednik płatności w budowaniu zaufania klientów do nowoczesnych metod płatności za towary i usługi. Dotpay zaprasza także swoich klientów do współpracy partnerskiej przynoszącej szereg korzyści.
Dla kogo przeznaczony jest program partnerski Dotpay?
Firma Dotpay proponuje współpracę partnerską osobom działającym w sieci, które posiadają własne strony i serwisy internetowe, systemy rezerwacji, pasaże handlowe, oferujące oprogramowanie sklepów internetowych. Jest również otwarta na inne pomysły w zakresie współpracy partnerskiej. Podpisanie umowy o współpracy partnerskiej z Dotpay umożliwia zaproponowanie własnym klientom korzystnych warunków obsługi transakcji. Można przy okazji zarabiać na każdej płatności.
Jak przystąpić do współpracy partnerskiej z Dotpay?
Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w programie partnerskim Dotpay, wystarczy podpisać umowę i rozpocząć polecanie usług firmy swoim klientom. Nie jest to trudne, bo Dotpay jest bardzo znanym na polskim rynku płatności pośrednikiem, a jego usługi cieszą się zaufaniem ogromnej rzeszy zadowolonych klientów. To firma sprawdzona, która ogromną wagę przywiązuje do bezpieczeństwa transakcji. Gdy polecimy Dotpay klientowi, a ten dokona rejestracji w serwisie z naszego polecenia, otrzyma bardzo atrakcyjne warunki umowy dopasowane do niego indywidualnie. Zostanie także odnotowany na specjalnej platformie, która pozwoli nam śledzić nasze dochody z tytułu współpracy partnerskiej z Dotpay.
Program Partnerski Dotpay to doskonała propozycja dla blogerów, którzy mają bardzo szerokie pole do działania. Posiadają własną, zaangażowaną społeczność, a ich odbiorcy darzą zaufaniem wszelkie rekomendacje. Dlatego tak często rozmaite firmy podejmują współpracę z blogerami. Właściciele blogów motoryzacyjnych mogą polecać swoim czytelnikom sklepy motoryzacyjne oferujące płatności Dotpay, na blogach podróżniczych sprawdzą się reklamy biur podróży współpracujących z Dotpay, a blogi kosmetyczne to doskonałe miejsce do polecania perfumerii internetowych. Oczywiście samo podawanie linku może nie wystarczyć. Warto zastanowić się nad własnym sposobem promocji, będącej połączeniem reklamy z wysokiej jakości treściami, które zainteresują czytelników.
Autor
Justyna Stankiewicz
Pracuję w branży e-commerce. Zajmuję się reklamą oraz kreowaniem wizerunku marki sklepu internetowego. Sklepy internetowe to przyszłość, powstaje ich coraz więcej i więcej.
Polecamy
Najnowsze
Wniosek o upadłość gospodarczą
Sam fakt zaistnienia niewypłacalności przedsiębiorcy nie jest jednoznaczny z jego upadłością. Orzeczenie w tej sprawie zależy od decyzji sądu... [...]