Ponad połowa polskich internatutów na stronach banków

Bankowość elektroniczna to idealne rozwiązanie dla ludzi żyjących w ciągłym biegu, dlatego w Polsce od dekady obserwujemy coraz większy wzrost klientów banków WWW.

Nie-ubankowione społeczeństwo Polskie.

Wszelakie kanały marketingowe, coraz szerzej promują potrzebę upowszechniania obrotu bezgotówkowego. Dlaczego? Ponieważ Polacy wciąż zostają w tyle na tle innych krajów europejskich, jeśli chodzi o poziom tzw. "ubankowienia" społeczeństwa. Ciągła mentalność Polaków, że każdy chce nas oszukać i wiara, iż wszelkie transakcje internetowe nie są bezpieczne i na pewno ktoś nas okradnie, znacznie spowolniła ten proces. Analiza, która jest prowadzona od ponad dekady, pokazuje, iż mimo to rośnie odsetek Polaków serfujących na stronach WWW banków. Z każdym rokiem co raz więcej Polaków przedstawia swoje zaufanie do transakcji online, pokazując, iż wielkim plusem jest oszczędność czasu i brak potrzeby wychodzenia z domu. Można rzec śmiało, iż od 5 lat przybywa klientów banków www już regularnie. Eksperci cieszą się ze słupków, które pokazują w końcu wzrost zaufania Polaków do świata zintegrowanych płatności online.

Polacy i platformy płatnicze.

Wielokrotnie prowadzone raporty, ankiety, badania realizowane przez największe ośrodki badania społecznego cieszą się regularnym wzrostem. Raz wyższym raz niższym. To potencjał marketingowy, reklamodawcy, agencje reklamowe, uwiarygodnianie, przedstawianie bezpieczeństwa transakcji, łatwość dochodzenia do roszczeń, budowanie zaufania z konsumentem popularyzują strony WWW banków. Pokazują też, że profil społeczno-demograficzny jest niezmiennie ważny, gdyż to głównie młodzi ludzie i w średnim wieku budują wirtualny świat. Obecnie każdy kreuje swój mniejszy czy większy biznes w Internecie i dla nas wszystkich ważne jest, by jak najwięcej klientów chciało i potrafiło korzystać z transakcji online. Tworzą się platformy takie jak Dotpay, przelewy24 czy PayU, które dodatkowo zapewniają klientów o bezpiecznych mechanizmach pomiędzy bankiem a sprzedawcą. Gdzie na wypadek zerwania umowy sprzedażowej lub niedotrzymania warunków przez sprzedawcę to bank pomaga w zwróceniu środków na nasze konto.

Rozwój bankowości elektronicznej.

Obserwując dzisiejszy rozwój bankowości elektronicznej i wychodzenie banków naprzeciw potrzebom zgłaszających przez klientów dynamicznie rozwija świat wirtualny, który również Polaków zaczynia wchłaniać doszczętnie. Hasła takie jak oszczędność czasu i pieniędzy przekonują dziś nas najbardziej.

 

 

 

Autor

Justyna Stankiewicz

Pracuję w branży e-commerce. Zajmuję się reklamą oraz kreowaniem wizerunku marki sklepu internetowego. Sklepy internetowe to przyszłość, powstaje ich coraz więcej i więcej.

Zobacz również