Trzeba przyznać, że w globalnym biznesie – a w takiej skali działa teraz niemal każde przedsięwzięcie internetowe – klient nie może mieć czasu na wątpliwości. Gdy chociaż przez chwilę będzie się zastanawiać jak dokonać płatności, to szansa, że przejdzie do konkurencyjni są bardzo duże. Dlatego tak ważne jest zastosowanie bezpiecznego, pewnego i sprawdzonego systemu płatności online. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący najważniejszych powodów do wdrożenia ich w e-sklepie. Przeczytaj go koniecznie!
Wygoda i pewność
Zacznijmy od tego, że we współczesnym świecie realizacja płatności online nie ogranicza się już do realizacji przed ekranem komputera. Obecnie systemy płatności online jak Dotpay umożliwiają klientom szybkie i co ważniejsze pewne płatności także z wszystkich możliwych urządzeń mobilnych dzięki temu, że bramka płatności jest responsywna, a tym samym wygodna w obsłudze dla użytkownika. Ponadto spełniając wymogi działalności Agenta Rozliczeniowego, oraz zgodę KNF nr IP14/2013 na działania w charakterze Instytucji Płatniczej w/w operator płatności gwarantuje najwyższe standardy bezpieczeństwa płatności.
Szeroki wybór kanałów płatności
Im więcej kanałów płatności dostępnych jest w bramce płatności tym większa szansa na to, że klient zrealizuje transakcje od początku do końca, że nie wycofa się w trakcie jej realizacji. System płatności online jak Dotpay oferuje największy na rynku wybór kanałów i metod płatności. Obecnie blisko 200 (w tym 138 kanałów PayByLink).
Skrócona ścieżka płatności
Obecie Internauci cenią sobie możliwość załatwiania spraw jednym kliknięciem - mogą nim polubić lub udostępnić innym dany mem, zdjęcie z wakacji, etc. Częściej mają podobne oczekiwania co do płatności droga internetową. Dlatego szybkie płatności tak bardzo zyskują na popularności. Analizując potrzeby konsumentów i trendy rynkowe dziś operator płatności online musi kłaść duży nacisk na skracanie ścieżki płatności.
Płatności międzynarodowe i płatności mobilne
Współcześnie dając klientom możliwość płatności nawet z urządzeń mobilnych (od smartfona po tablet) oraz możliwość realizacji płatności w różnych walutach łatwo możesz zwiększyć swój zasięg, a co za tym idzie konwersje w swoim serwisie. Nie da się zaprzeczyć temu, że dziś smartfony stały się tak powszechnę, że zamykanie się na ten kanał dostępu wydaje się być błędem. Możliwość realizacji transakcji nawet ze smartfona pozwala na to, aby zakupy robić gdziekolwiek się jest i w zasadzie o każdej porze.
Autor
Justyna Stankiewicz
Pracuję w branży e-commerce. Zajmuję się reklamą oraz kreowaniem wizerunku marki sklepu internetowego. Sklepy internetowe to przyszłość, powstaje ich coraz więcej i więcej.
Polecamy
Najnowsze
Wniosek o upadłość gospodarczą
Sam fakt zaistnienia niewypłacalności przedsiębiorcy nie jest jednoznaczny z jego upadłością. Orzeczenie w tej sprawie zależy od decyzji sądu... [...]