Co to jest responsywna bramka płatności?

Coraz więcej Polaków dokonuje każdego dnia płatności mobilnych. Szacuje się, że aż 34 proceny osób dokonuje tych płatności za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak tablet czy też smarfton. Prawdopodobnie liczba użytkowników, która dokonuje płatności w ten sposób będzie stale rosła, a mobilne płatności będą stawać się coraz bardziej powszechne. W związku z tym właściciele sklepów Internetowych muszą przygotować swoje strony internetowe nie tylko pod względem wyglądu oraz funkcjonalności – ale również pod względem ułatwienia oraz usprawnienia systemu dokonywania mobilnych transakcji płatniczych. Dlatego też duża część właścicieli sklepów online zaczyna inwestować w aplikacje mobilne. Muszą oni zadbać oto, aby stronę internetowa dostosowywała się automatycznie do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana. Podsumowując więc: responsywna bramka płatności jest to system, który pozwala na automatyczne rozpoznanie oraz dopasowanie strony na której dokonujemy płatności do wielkości danego urządzenia.

Jakie są zalety responsywnych bramek płatności?

Obecnie sprzedaż online oraz mobilne płatności cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a ich rozwój ma miejsce dzięki nowoczesnym systemom, które pozwalają na błyskawiczne sfinansowanie transakcji płatniczej. To właśnie bramce płatności zawdzięczamy to, że posiadamy coś takiego jak nam panel administratora, a także mamy możliwość bardzo szybkiego łączenie się z operatorami naszych internetowych przelewów. Wystarczy wybrać jakiś produkt ze strony sklepu online, włożyć go do wirtualnego koszyka, po czym ma miejsce zapłata za zakupy. Zastanawiasz się czemu to wszystko dzieje się tak sprawnie oraz szybko? No cóż, przede wszystkim dzięki responsywnym bramkom płatności, ponieważ to one przystosowują się do rozdzielczości naszego urządzenia mobilnego, a co za tym idzie pozwalają nam na dokonywanie szybkich oraz wygodnych zakupów niemal na całym świecie! Dodatkowym plusem jest również to, że sama możliwość zarządzania serwisem z takich urządzeń jak tablet czy smartfon jest bardzo dużym udogodnieniem dla osób, które ten sklep online prowadzą. Reasumując więc: największą zaletą powstania responsywnych bramek płatności jest to, że klient uzyskuje większy komfort oraz szybkość dokonywania transakcji, a co za tym idzie – będzie on chciał tych transakcji dokonywać więcej oraz częściej. To z kolei przekłada się na zysk dla właścicieli sklepów online. Poza zyskaniem większej ilości pieniędzy, a także sprzedanego towaru to osoby zarządzające takimi sklepami internetowymi oszczędzają również wiele czasu i uzyskują nowe, szybkie i sprawne udogodnienia w ich codziennej pracy. Czegoż chcieć więcej?

Autor

Jan Walcewicz

Studiowałem Finanse na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Później dostałem pracę w dużej firmie, gdzie zajmuję się finansami. Wszelkiego rodzaju płatności są mi bardzo dobrze znane. Jeżeli potrzebujesz porady-pisz.

Zobacz również