Przedsiębiorco, czy masz w sobie odrobinę altruizmu?

Mówi się, że przedsiębiorcy to ostatnia grupa ludzi, która może mieć w sobie choć jeden procent altruizmu. Utarte opinie często są zapamiętywane przez konsumentów pomimo tego, że nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Prawda jest taka, że bogate firmy nie tylko zarabiają dużo, ale w pewien sposób pomagają społeczeństwu. Szkoda tylko, że tak niewiele się o tym mówi i pisze. Poniżej pokażemy Ci w jaki sposób największy operator szybkich przelewów online, marka Dotpay przysłużyła się społeczeństwu. Zapraszamy do lektury!

Altruizm, czy już społeczna odpowiedzialność?

Krakowska spółka, firma Dotpay wprowadziła w ubiegłym roku sprzedaż międzynarodową. Wsparła tym samym Polskie sklepy internetowe, które do tej pory były odgrodzone od zagranicznych rynków niewidzialną kurtyną. Po wprowadzeniu szeregu systemów przewalutowań i generowania raportów przyszła pora na zwiększenie ilości kanałów płatności. Dotpay oferuje ich obecnie ponad 140 co jest największą liczbą w Polsce i jedną z największych w Europie.

Czym Dotpay przysłużył się społeczeństwu?

Przede wszystkim tym, że wprowadził usługę SMS Premium Rate, która jest świetnym narzędziem do wspierania organizacji pozarządowych i fundacji. Taka społeczność prowadzi nie tylko konta rachunkowe związane z pomocą, ale też rachunki firmowe z których zyski przekazywane są na bieżące opłaty. Usługa typu SMS Premium Rate pozwala zatem na wsparcie konkretnej fundacji lub organizacji pozarządowej przy czym całe pieniądze zostaną przeznaczone na bieżące koszty utrzymania przedsiębiorstwa.

Dotpay przysłużył się także inną rzeczą, a mianowicie możliwością definiowania przelewów błyskawicznych w weekendy. Fundacje i organizacje pozarządowe mogą zatem zbierać darowizny każdego dnia, a dzięki systemom generowania raportów, wszystkie dokumenty związane z operatorem Dotpay można załączyć do ksiąg rachunkowych firmy.

Społeczna odpowiedzialność za innowacje

Dotpay pokazał, że nie jest mu obca pomoc, choć zmiany w systemach płatności online nie były nakierowane na altruizm. Można napisać, że "tak po prostu wyszło", czym warto zaplusować rodzimą firmę. Społeczna odpowiedzialność za innowacje - bo tak należy rozumieć altruizm Dotpay powinna dotyczyć nie tylko tej firmy, ale każdej innej, która chce udowodnić, że pomoc nie jest jej obca.

Przedsiębiorco - jeśli prowadzisz swoją firmę i masz możliwość pomocy innym nie inwestując w to ani grosza, co zrobisz? Dasz przykład innym, czy nie? Napisz odpowiedź w komentarzu!

 

 

Autor

Justyna Stankiewicz

Pracuję w branży e-commerce. Zajmuję się reklamą oraz kreowaniem wizerunku marki sklepu internetowego. Sklepy internetowe to przyszłość, powstaje ich coraz więcej i więcej.

Zobacz również