O czym marzy właściciel każdego sklepu online? Przede wszystkim o tym, aby słupki sprzedaży rosły w górę, a klienci zadowoleni z zakupów powracali do jego sklepu. Wbrew pozorom, aby osiągnąć ten cel, nie są potrzebne skomplikowane techniki marketingowe. Wystarczy wybrać dostawcę płatności, który proponuje szeroką ofertę ciekawych i nowoczesnych narzędzi płatniczych. I tu na horyzoncie pojawia się Dotpay. Jeden z najbardziej znanych i cenionych na polskim rynku pośrednik płatności. Dzięki Dotpay z łatwością stworzymy system płatności idealnie dopasowany do potrzeb i oczekiwań klientów. Na jakie usługi Dotpay warto zwrócić uwagę?
Siegaj, gdzie wzrok nie sięga. O zaletach wielowalutowości
Krótkowzroczność w biznesie to jedna z największych wad współczesnych przedsiębiorców. Nie potrafimy wyjść poza strefę własnego komfortu. Boimy się tworzyć dalekosiężne plany. Tymczasem globalny rynek e-commerce daje ogromne możliwości. Możemy oferować swoje produkty i usługi klientom zza granicy. Musimy jednak mieć ku temu odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest opcja płatności walutowych. Dzięki niej klient z innego kraju może płacić w naszym sklepie w rodzimej walucie, nie martwiąc się przeliczaniem ceny. Płatności wielowalutowe to ogromna szansa na zdobycie nowych rynków zbytu.
Mobilny konsument – mobilne płatności
Zainteresowanie usługami mobilnymi cały czas rośnie. Nie inaczej jest z płatnościami mobilnymi. Wykorzystujemy już swój smartfon do tylu celów. Dlaczego nie mielibyśmy korzystać z niego dokonując transakcji online? To proste, szybkie, a przede wszystkim bezpieczne. Dotpay oferuje funkcję płatności mobilnych, której najważniejszym elementem jest responsywna bramka płatności. Responsywna, czyli dostosowująca się do urządzenia, na którym jest wyświetlana. Kolejna niezwykle ważna kwestia dotycząca płatności mobilnych to bezpieczeństwo transakcji. Dotpay słynie ze swego odpowiedzialnego podejścia do standardów bezpieczeństwa płatności elektronicznych. Wybierając tego dostawcę z pewnością można liczyć na to, że płatności mobilne dokonywane za jego pośrednictwem nie będą wiązały się z żadnym ryzykiem.
Ratuj klienta ratami
Klientów zainteresowanych zakupami ratalnymi nie brakuje również w sieci. Jeśli w asortymencie naszego sklepu znajduje się sprzęt elektroniczny, artykuły AGD, meble lub inne produkty, których cena jest z reguły wysoka, warto pomyśleć o zaproponowaniu klientom tzw. e-rat. Raty internetowe polegają na uzyskaniu szybkiej pożyczki od banku, który współpracuje z danym sklepem. Klienci mają możliwość rozłożenia płatności w czasie, nie muszą od razu płacić całej kwoty. Dotpay posiada dwa systemy ratalne. Pierwszy to „erata”, który powstał we współpracy z AliorBankiem, kolejny „mRaty”, będący wynikiem współpracy z mBankiem.
Autor
Justyna Stankiewicz
Pracuję w branży e-commerce. Zajmuję się reklamą oraz kreowaniem wizerunku marki sklepu internetowego. Sklepy internetowe to przyszłość, powstaje ich coraz więcej i więcej.
Polecamy
Najnowsze
Wniosek o upadłość gospodarczą
Sam fakt zaistnienia niewypłacalności przedsiębiorcy nie jest jednoznaczny z jego upadłością. Orzeczenie w tej sprawie zależy od decyzji sądu... [...]