• Polacy online

    Śmiało można powiedzieć, że w Internecie spędzamy obecnie połowę naszego życia. Jest to co prawda wirtualna, ale jednak rzeczywistość. Średnio 12 godzin tygodniowo lub więcej spędzamy na zakupy w sieci, gdzie jeszcze 7 lat temu nie...

  • Zakupy spożywcze ze smartfonem to wciąż nisza

    Liczne badania prezentują, że zakupy spożywcze online robi już co 5 Internauta, jednak wciąż w znacznej mierze wykorzystywane są komputery stacjonarne i laptopy. Tablet i smartfon to wciąż potencjał, który nie jest wykorzystywany...

  • E-handel w Polsce bije kolejne rekordy !

    Od 2014 r. E-handel w Polsce rozwija się dynamicznie. Wartość e-handlu pokazuje, iż na koniec 2014 roku było już ponad 30 mld zł. Zaczynamy istnieć na mapach e-gospodarki w Europie. Statystyki pokazują, iż obok naszych czeskich sąsiadów...

  • W telegraficznym skrócie o rozwoju rynku e-commerce w Polsce

    W ostatnich lata jesteśmy świadkami prężnego rozkwitu runku e-commerce. Powodem tego jest nie tylko postęp technologii, ale również zwiększenia zaufania internautów do transakcji internetowych i mobilnych. E-commerce kiedyś Kilka lat...

  • Integracja strony z szybkimi płatnościami

    Wdrożenie płatności elektronicznych wielu sprzedawcom działającym w przestrzeni internetowej wydaje się skomplikowanym zadaniem. Tymczasem wcale nie jest to trudna czynność. Należy po prostu zintegrować oprogramowanie sklepu z wybranym...

  • Program partnerski Dotpay

    Bez większych obaw możemy stwierdzić, że znaczna większość z nas widzi przewagę zakupów online nad tradycyjnymi, stacjonarnymi sklepami. W zasadzie z dnia na dzień coraz większa grupa klientów przekonuje się do tej formy nabywania...

  • Obsługa płatności w sklepie internetowym

    Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z koniecznością kompleksowego rozplanowania kilku istotnych kwestii. Oprócz wybrania oprogramowania i interfejsu, na jakim będzie funkcjonował e-sklep i dokładnego zapoznania się z panelem...

  • E-sklepy i płatności cykliczne

    Rozpoczynając swój biznes internetowy musimy pamiętać, że wysoce konkurencyjne są wyłącznie te przedsiębiorstwa, które nie koncentrują się tylko na ofercie i tworzeniu serwisu, ale również na samym procesie płatności i...

  • Integracja IVR z bramkami płatniczymi

    Interaktywna odpowiedź głosowa ( IVR) to technologia, dzięki której komputer współdziała z człowiekiem. Mówiąc konkretnie, przez telefon, ludzie otrzymują podpowiedzi głosowe i odpowiedzi z komputera, naciskając odpowiednie przyciski...

  • Popularność e-księgarni zaczyna coraz bardziej rosnąć

    Trzeba przyznać, że zarówno ankietowe deklaracje, jak i zakupowe statystyki są optymistyczne – polscy internauci kupują coraz więcej książek i wydają na nie coraz wyższe kwoty. Otóż z roku na rok rośnie liczba e-księgarni, a ich...

  • Podatek handlowy - czy obejmie też polskie e-sklepy?

    Nasi ustawodawcy co jakiś czas zaskakują nas informacjami o nowych podatkach i parapodatkach. Podatek bankowy wprowadzony niedawno czy przygotowywana opłata audiowizualna to tylko jedne z wielu przykładów. Właścicieli sklepów...

  • Skracanie scieżki płatności - budowanie zaufania klientów

    Zalety zakupów internetowych dostrzega coraz większa grupa konsumentów. Prostota, wygoda, szybkość transakcji i realizacji zamówienia, niskie ceny przyciągają rzesze klientów sklepów internetowych, których powstaje coraz więcej. Klienci...

  • Bezpieczne zakupy w Internecie

    Większość z nas docenia wygodę zakupów online. Zakupy w sieci umożliwiają nam dostęp do produktów, usług i specjalnych ofert, które mogą być dla nas niedostępne w sklepach stacjonarnych, a promocje i niskie ceny produktów kuszą...

  • Zakupy za jedno kliknięcie

    W dzisiejszym zabieganym świecie każda sekunda jest na wagę złota. Przez to, że żyjemy coraz szybciej, mamy też coraz mniej czasu, dlatego specjaliści prześcigają się w pomysłach, które mają na celu zaoszczędzić dla nas parę cennych...

  • Ścieżka zakupowa klienta w e-sklepie

    Badania wyraźnie pokazują, że coraz więcej użytkowników dokonuje zakupów w sieci, niestety nie wszyscy odwiedzający witryny e-sklepów decydują się na nabycie towaru. Okazuje się, że tylko trzech na stu wizytujących dokonuje zakupu a...

  • Przeniesienie sklepu na inną platformę z utrzymaniem klientów

    Faktem jest, że migracja e-sklepu jest dużym wyzwaniem zarówno dla zewnętrznej firmy IT wykonującej projekt, jak i dla wewnętrznego działu e-commerce, który jest odpowiedzialny za działanie sklepu internetowego. W sytuacji, gdy takie...

  • Własny biznes – sklep internetowy

    Rozwój technologiczny sprawił, że coraz chętniej kupujemy w sieci. Wiąże się to ze stale rosnącą liczbą e-sklepów, które oferują swoje usługi e-konsumentom. Konkurencja stale się zaostrza, tak więc może pomysł na założenie nowego...

  • Wielokanałowe podejście w e-sklepach

    Tzw. „omnichannel” jest rozwiązaniem, wprowadzanym coraz częściej przez wielkie sieci handlowe. Okazuje się jednak, że metoda może być z całym powodzeniem stosowana przez sklepy internetowe. Pomocne będą tu narzędzia...

  • Zbuduj zaufanie do swojego e-sklepu

    Badania, przeprowadzone przez firmę SalesBee, pokazują, że aż 40% e-konsumentów obawia się tego, że zamówiony przez nich produkt nie będzie spełniał ich oczekiwań. Mimo wzrostu jakości obsługi, użytkownicy wciąż się boją, że...

  • Wielokanałowość w polskim e-handlu

    Wysoka konkurencja na rynku e-commerce sprawia, że internetowi przedsiębiorcy szukają coraz nowszych i ciekawszych pomysłów na promowanie swoich e-sklepów. Innowacyjne rozwiązania pomagają przekonać do siebie coraz bardziej wymagających...

  • Triki związane z opisem produktu w e-sklepach

    Coraz częściej kupujemy w sieci, dlatego powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Konkurencja jest przy tym ogromna, dlatego przedsiębiorcy dwoją się i troją w celu pozyskania klientów. Jedną ze strategii jest atrakcyjna prezencja...

  • Popularność zakupów przez Internet w Polsce

    Rosnąca popularność e-zakupów nie jest już niczym zaskakującym. Przeprowadzone przez TNS Polska badania wskazują, że aktualnie odsetek Polaków korzystających z zakupów w sklepach internetowych przynajmniej raz w roku wynosi aż 42%. Z...

  • Czas dostawy jako podstawowy powód niezadowolenia klientów

    Raport E-commerce w Polsce 2016 przeprowadzony przez Gemius dla e-Commerce Polska jasno wskazuje, że za najczęstszy problem związany z zakupami w sklepach internetowych uznawany jest zbyt długi czas dostawy produktu do klienta. Aż 35%...

  • Conversational commerse – komercyjne zastosowanie botów

    Boty to programy lub programiki, które zostały stworzone do wykonywania w automatyczny sposób pewnych czynności. Ich zastosowanie może być bardzo różne. Kiedyś były używane głównie na kanałach czatowych, później także w grach...

  • Książkowe zakupy przenoszą się do Internetu

    Rosnąca liczba księgarni internetowych to trend nieprzypadkowy – Polacy kupują w Internecie coraz więcej książek. Ostatnie pięć lat wiązało się z prawie dwukrotnym wzrostem liczby internetowych sklepów z książkami...

  • Wpływ rabatów na decyzje zakupowe

    Promocje i zniżki zawsze stanowiły dodatkową motywację do zakupu produktu. Chyba każdy lubi moment wypatrzenia szczególnie korzystnej okazji albo bezkonkurencyjnego w swojej cenie produktu. Przecenienie produktu to świetny sposób na...

  • Czy warto inwestować w płatności mobilne?

    Rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Codziennie powstają nowe sklepy internetowe, które nie muszą się już zamykać tylko na Polskę. Obecnie trwają wielkie zmiany na rynku internetowym, a większość z nich dotyczy...

  • Płatności online - przyszłość każdego sklepu internetowego

    Zakładam, że prowadzisz swój własny sklep internetowy i szukasz sposobu na maksymalizację zysków. Zakładam też, że próbowałeś już wszystkich form reklamy i choć wiele z nich okazało się skutecznych - dla Ciebie to jednak wciąż...

  • Ty też płacisz dłonią?

    Rozwój Internetu bywa naprawdę zaskakujący. Codziennie powstają nowe strony internetowe, które swoim poziomem spersonalizowania radują serca Polskich internautów. Rozwijają się sklepy internetowe i rozwija się sprzedaż online...

  • Przedsiębiorco, czy masz w sobie odrobinę altruizmu?

    Mówi się, że przedsiębiorcy to ostatnia grupa ludzi, która może mieć w sobie choć jeden procent altruizmu. Utarte opinie często są zapamiętywane przez konsumentów pomimo tego, że nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Prawda...

  • Jak e-commerce zmienia się w 2016 roku?

    Drugi kwartał 2016 roku to dobry moment na podsumowanie zmian, jakie zaobserwowaliśmy na rynku e-commerce. W ciągu zaledwie trzech miesięcy polskie sklepy internetowe podążyły w kierunku zmian i dotyczą one responsywności oraz...

  • Rozwijasz sklep? Postaw na płatności mobilne!

    Jak zapewne wiesz - Polski rynek e-commerce zmienia się z dnia na dzień. Aby dzisiaj móc sprzedawać, należy dopracować swój sklep internetowy w najmniejszym szczególe. Liczy się nie tylko wysoka responsywność witryn internetowych...