• Wdrażanie skróconej ścieżki płatności

    Wdrażanie skróconej ścieżki płatności, lub jak kto woli, modelu „White Label” w sklepie internetowym, serwisie online, czy nawet w lokalu jest kluczowe dla polityki zdobywania nowych klientów i utrzymywania tych, którzy mianują...

  • Skróć ścieżkę zakupową Twoich klientów

    Każdy sprzedawca pragnie magicznej różdżki, dzięki której klienci będą konsekwentnie dokonywać zakupów w jego sklepie internetowym. Drogą do zwiększenia konwersji jest z pewnością skrócenie ścieżki zakupowej. Niewątpliwie za...

  • Jak zbudować zaufanie klienta do e-sklepu ?

    Okazuje się, że według badań SalesBee 40% kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Natomiast 27% konsumentów obawia się, że towar w ogóle...

  • Jak zwiększyć konwersję w e-sklepie dzięki plikom produktowym ?

    Plik produktowy to większa grupa odbiorców, nasz asortyment jest lepiej wyeksponowany w wyszukiwarkach i porównywarkach, ale efektywna sprzedaż to nie tylko stosowanie pliku produktowego. Konwersja, tak właśnie to! Aby ją skutecznie poprawić...

  • Szukasz pomysłu na własny biznes ? Stwórz sklep internetowy

    Wszystko się zmienia, każdego dnia powstają nowe pomysły i idee technologiczne, które za kolejnych 5 lat zaczną zmieniać świat. Aktualnie naszym światem stał się Internet i właśnie tam jest dostępne dosłownie wszystko. Na całym...

  • Czy e-biznes równa się e-handel ?

    Ciężko o dobrą definicję E-biznes i E-handel (ang. e-commerce), ale z całą stanowczością trzeba stwierdzić, iż te terminy nie są sobie równe. Spotykamy się z wieloma wygłaszanymi opiniami, że te dwa pojęcia są tożsame sobie, jednak...

  • Odmień swój biznes za pomocą płatności cyklicznych

    W dzisiejszych czasach prawdziwym sukcesem w handlu internetowym jest nie tylko jednorazowe zdobycie klienta, ale przede wszystkim jego utrzymanie. Klient powracający do danego sklepu to prawdziwy skarb. Sprzedawcy za wszelką cenę...

  • Cztery porady dotyczące bezpieczeństwa płatności mobilnych

    Smartfony dzisiaj mogą być używane niemal do wszystkiego. Dotyczy to również dokonywania płatności. W telefonie przechowujemy wszelkiego rodzaju informacji o płatnościach. Dzięki wygodnym aplikacjom możemy przeprowadzać bezpieczniejsze...

  • Geolokalizacja, skuteczna pomoc w walce o zadowolenie klienta

    Nowoczesne technologie przeniosły płatności internetowe na wyższy poziom. Pomagają nie tylko rozszerzyć innowacyjność firmy, ale również skuteczniej pozyskiwać klientów. Walka o klienta w dobie ogromnej konkurencji jest bardzo zacięta...

  • Zalety programu partnerskiego Dotpay

    Zarabianie w Internecie wciąż budzi wiele kontrowersji. Jednak, mimo licznych wątpliwości, istnieją programy partnerskie, na których można bezpiecznie zarabiać. Jednym z nich jest z pewnością program partnerski Dotpay. Po...

  • 3 porady dotyczące bezpieczeństwa płatności internetowych

    Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie liczby konwersji w sklepie internetowym jest wzbudzenie zaufania u klientów. Bezpieczeństwo płatności internetowych jest na szczycie priorytetów większości e-konsumentów. Jeśli twoja firma nie...

  • Program Partnerski Dotpay. Szansa na dodatkowy zysk.

    Dotpay to znany i ceniony na polskim rynku dostawca usług płatniczych. Dostarcza wielu rozwiązań w zakresie płatności online. Dlatego jest chętnie wybierany przez sklepy internetowe oraz inne firmy prowadzące swoją działalność w sieci...

  • Transakcje online dla przedsiębiorców

    Obecna, rozwinięta technologicznie rzeczywistość kusi nas różnego rodzaju wygodnymi innowacjami. Właśnie z tego powodu bardzo popularne stało się korzystanie z e-płatności. Rynek e-commerce oferuje coraz nowsze i bardziej udoskonalone...

  • Wykorzystanie płatności cyklicznych w e-biznesie

    Płatności cykliczne to usługa, polegająca na regularnym obciążaniu karty kupującego określoną wcześniej kwotą, według specjalnego harmonogramu płatności. Użytkownik musi jednorazowo wyrazić zgodę na taką formę rozliczania się, a...

  • Dotpay - płatności przyjazne dla firm

    Usługi serwisu Dotpay są powszechnie znane na rynku płatności internetowych. Istnieje on od 2001 roku, jednak pod obecną nazwą funkcjonuje od 2008 roku. Należy z całą pewnością do liderów wśród firm zajmujących się obsługą...

  • Zakładanie sklepu internetowego krok po kroku

    Praktycznie z dnia na dzień przybywa zwolenników dokonywania zakupów w sieci. Nic wiec dziwnego w tym, że obserwujemy wysyp sklepów internetowych, oferujących produkty na bardzo atrakcyjnych warunkach. Oszczędzony czas i niskie ceny...

  • Zakładanie sklepu internetowego - od czego zacząć?

    Z przeprowadzanych badań wynika, że rynek e-handlu będzie wciąż dynamicznie i szybko się rozwijał. Z dnia na dzień otwiera się coraz więcej sklepów internetowych, które konkurują ze sobą o e-konsumenta. Choć e-sklepów jest coraz...

  • Systemy zarządzania sklepem internetowym - jak wybrać?

    Wszystkie e-sklepy w sieci funkcjonują na podstawie specjalnego oprogramowania, które pomaga zarządzać bazą produktów, magazynem, procesem sprzedaży itd. Tego rodzaju oprogramowania to właśnie systemy zarządzania sklepami internetowymi...

  • Różne modele biznesowe w biznesie internetowym

    W ramach tworzenia modelu biznesowego przed otworzeniem działalności w Internecie, powinniśmy ustalić wiele kwestii. Wśród nich znajduje się konieczność wybrania modelu zawierania transakcji oraz formy sprzedaży, która będzie...

  • Skracanie ścieżki płatności –poradnik

    Zakupy w sieci przyciągają coraz większą grupę klientów. Nic w tym dziwnego. Kupowanie towarów przez internet jest bardzo proste i szybkie. Niejednokrotnie również o wiele tańsze. Zastanówmy się chwilę nad tym, jak zachowuje się i...

  • Wybór bramki płatności online –poradnik

    Bez względu na to, jaki sklep chcemy otworzyć i jakim asortymentem chcemy handlować, wybór operatora płatności elektronicznych może mieć ogromny wpływ na sukces lub porażkę naszego przedsięwzięcia. Odpowiednia bramka płatności...

  • Sklepy online: Jak zatrzymać klienta na dłużej?

    W dobie ogromnej konkurencji, jaka panuje w branży e-commerce właściciele sklepów internetowych robią wszystko, aby zatrzymać klientów na dłużej. Uważnie czytają na temat User Experiences i balansują produktami tak, aby połączone w...

  • Co możesz zrobić z raportem w sprzedaży online?

    Prowadząc sklep internetowy zapewne korzystasz z oprogramowania, które na koniec każdego miesiąca generuje Ci raport sprzedaży. Taki raport możesz załączyć do dokumentów księgowych i będą idealnym podsumowaniem okresu sprzedaży...

  • Konsument największą motywacją do zmian w branży e-commerce

    Czy istnieje sposób, aby właściciel sklepu internetowego zrozumiał, czego chce od niego konsument? WebDeveloper może się tylko domyślać, gdzie na jego stronie znajdują się detale, które zmniejszą przyjemność z przeglądania witryny...

  • Płatności w nowoczesnym sklepie internetowym

    Nowoczesność możemy rozumieć na dwa sposoby: Dla jednych jest to trzymanie się aktualnych standardów, a dla innych robienie czegoś innego, niż konkurencja. Dla nas nowoczesność to połączenie obydwu tych cech, które mogą...

  • Prowadzisz e-sklep? Zainteresuj się płatnościami online!

    Rozwój naszego świata zaprowadził nas do momentu, w którym za zakupy możemy płacić przy pomocy dłoni. Wyciągamy z kieszeni naszego smartfona, przepisujemy dane z faktury mailowej i zlecamy przelew, który dochodzi do adresata jeszcze...

  • Jak ratować sklep internetowy?

    Polska branża e-commerce rozwija się już od ponad 15 lat. Przez ten czas powstało kilkaset tysięcy sklepów internetowych, lecz nie wszystkie osiągnęły sukces. Zapewne znacie wiele osób, które w pewnym momencie przestały zarabiać na...

  • Jak zwiększyć sprzedaż e-sklepu? O analizie słów kilka

    Jedną z najbardziej wymagających branż jest obecnie e-handel. Każdego dnia powstają coraz to nowsze sklepy internetowe, które próbują na różne sposoby przekonać do siebie konsumentów. Dziś nie liczy się już design strony, a jego...

  • Jak stworzyć własny sklep internetowy ?

    Okazuje się, że według różnych szacunków w Polsce działa obecnie nawet 25 tysięcy wirtualnych sklepów. Oczywiście wiele osób zastanawia się - czy przy takiej konkurencji warto otworzyć kolejny? No pewnie, że tak, trzeba tylko...

  • Sklepy mobilne - przyszłość w czasach teraźniejszości

    Do niedawna mieliśmy do czynienia z trzema rodzajami sklepów: stacjonarnymi, internetowymi i zagranicznymi. Od kilkunastu miesięcy mamy do czynienia z nowym, czwartym rodzajem - sklepami mobilnymi. W miarę rozwoju urządzeń mobilnych...

  • Jak sprzedawać za granicą?

    Prowadzisz sklep internetowy, ale rodzimy rynek jest już dla Ciebie za mały? Pragniesz rozpocząć sprzedaż transgraniczną, ale nie wiesz od czego zacząć? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki artykuł z którego wyciągniesz kilka ciekawych...