• IVR – innowacyjny system płatności dla firm telemarketingowych

    Choć zakupy internetowe znacząco wpłynęły na zmniejszenie popularności innych form sprzedaży, np. telefonicznej czy katalogów wysyłkowych, firmy działające w takim modelu nadal istnieją. Po pierwsze celują one w nieco inny profil...

  • Jak płacić kartą przez telefon?

    Płatności kartami na odległość kojarzą się przede wszystkim z zakupami internetowymi, gdzie mamy rozliczne możliwości płacenia online z wykorzystaniem kart kredytowych, płatniczych czy przedpłaconych. Rzecz jasna jest to opcja bardzo...

  • Sprzedajesz przez telefon? Poznaj system płatności IVR

    Choć w dobie ekspansji handlu internetowego znaczenie sprzedaży telefonicznej spadło, nadal są firmy, które działają w tym modelu biznesowym. Przede wszystkim dlatego, że sklepy internetowe i sprzedaż telefoniczna mają inną grupę...

  • Sprawne zarządzanie płatnościami? To proste!

    Każdy właściciel sklepu internetowego doskonale wie, jak ważnym narzędziem jest system płatności online. To dzięki niemu dokonywanie szybkich przelewów internetowych czy płatności kartą staje się niezwykle proste, szybkie i bezpieczne...

  • O działaniu Dotpay słów kilka

    Firm obsługujących płatności na polskim rynku nie brakuje. Wyróżnia się wśród nich Dotpay, świadczący usługi i prowadzący rozliczenia płatności online. Doświadczenie Dotpay jest spore, gdyż firma powstała w 2011 roku. Zdążyła w...

  • Na jakie usługi można liczyć wybierając Dotpay?

    Dotpay, jeden z najprężniej działających na polskim rynku płatności dostawców usług płatniczych jest często wybierany przez naszych rodzimych przedsiębiorców z branży e-commerce. Z czego to wynika? Przede wszystkim z ogromnej...

  • Poziomy zgodności PCI, a bezpieczeństwo płatności kartowych

    Jeśli, jako sprzedawca akceptujesz karty płatnicze kredytowe lub debetowe, które mają logo jednego z głównych członków PCI SSC (PCI Security Standards Council), a więc karty Visa, Mastercard, American Express, Discover i JCB, musisz...

  • Krótkie spojrzenie na MasterPass

    Żyjemy w czasach, w których zamówienie pizzy, a nawet mebli do salonu wymaga zaledwie jednego kliknięcia. Technologia niesłychanie ułatwiła nasze życie. Komfort wirtualnych zakupów w znacznej mierze zależy jednak od szybkiego i prostego...

  • Zalety korzystania z MasterPass

    MasterPass jest cyfrową usługą płatniczą, która pozwala klientom płacić w dowolnym miejscu i czasie za pośrednictwem smartfona, tabletu lub komputera. Wystarczy wprowadzenie czterocyfrowego kodu, aby zaakceptować transakcję. Masterpass...

  • MasterPass dla początkujących

    Portfele elektroniczne sprawiają, że płatności w sieci mogą być szybsze i wygodniejsze. Wciąż jednak pozostają wielką niewiadomą dla części e-konsumentów. Jak działa to rozwiązanie płatnicze i jakie korzyści oferuje użytkownikom?...

  • Jakie są zalety technologii 3D Secure?

    3D Secure pomaga zapobiegać oszustwom w internetowych transakcjach kartami kredytowymi i debetowymi. I jest to główna zaleta tego rozwiązania. A co z innymi korzyściami? Pod względem technicznym pojęcie 3D Secure odnosi się do...

  • Jak zminimalizować ryzyko płatności?

    ​Ryzyko związane z płatnościami oznacza straty wynikające z niektórych "zdarzeń płatniczych". Wiele firm, zwłaszcza tych, które obsługują dużą liczbę płatności online, zmuszonych jest wdrożyć specjalne strategie zarządzania...

  • Dlaczego najtańsza bramka płatności nie zawsze jest najlepsza?

    ​Wybór odpowiedniego dostawcy usług płatniczych dla naszej witryny może być trudny. Należy, bowiem wziąć pod uwagę wiele aspektów. Szczególnie ważna, gdy dopiero rozpoczynamy działalność, jest struktura cen i opłat. Oczywiście...

  • E-sklepy idą w kierunku płatności ratalnych i odroczonych

    Wyobraź sobie, że siedzisz w kawiarni i na poziomie swojego smartfona przeglądasz sklep internetowy. Wybierasz interesują Cię produkt, ale nie masz pieniędzy, aby za niego zapłacić. Korzystasz więc z płatności odroczonych i kupujesz towar...

  • Czy należy się obawiać e-zakupów za granicą?

    Patrząc na zachowania Internautów okazuje się, że Polacy coraz częściej kupują w zagranicznych sklepach internetowych. Ma to związek z dwoma rzeczami: szybką realizacją przesyłki oraz niższymi kosztami zakupów. Moglibyśmy opisywać...